5324-6664-ico-wu.jpg

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe lub częste głodówki czy zupełne
erekcja
wyłączenie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej wagi ciała również może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt obfite konsumowanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. W związku z tym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeżeli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w każdej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.