7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż treningi ciała są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najskuteczniej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten wariant ćwiczeń aktywizuje wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu podnosi się, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra bez recepty

Żeby poprawić jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając odczuć większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra tanio